Monika Govekar-Okoliš in Nina Breznikar sta v 2. številki Andragoških spoznanj objavili poročilo o letošnjih PAD.

Iz članka:

Pedagoško-andragoške dneve (PAD) smo v letu 2021 na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani organizirali nekoliko kasneje, ne v januarju, temveč v septembru. Vzrok za zamik je bila pandemija covida-19, saj dogodka v januarju nismo mogli izpeljali v živo, medtem ko nam je septembra to vendarle uspelo. Organizacijski odbor PAD 2021 smo sestavljali: dr. Monika Govekar-Okoliš – predsednica ter člani Nina Breznikar, dr. Matej Urbančič in dr. Marko Radovan. Programski odbor pa so poleg dr. Monike Govekar-Okoliš sestavljali dr. Jana Kalin, dr. Nives Ličen in dr. Marjeta Šarić. PAD 2021 je vključeval pet plenarnih predavanj, tri vzporedne diskusijske skupine, v katerih so potekale predstavitve primerov dobrih praks, in fotografsko razstavo na Filozofski fakulteti. Letošnja novost PAD 2021 je bil tudi predkonferenčni dogodek, Študentski PAD (šPAD). Študentje Oddelka za pedagogiko in andragogiko so v sredo, 15. septembra 2021, prvič izvedli Študentski pedagoško-andragoški dan.

Celoten članek si lahko preberete na spletni strani revije.

 

Citat:

Govekar-Okoliš, M. in Breznikar, N. (2021). Pedagoško-andragoški dnevi 2021. Andragoška Spoznanja27(2), 141–146. https://doi.org/10.4312/as/10422